Samantha Khury …

Allting började för mig en julhelg med ett TV program … Det handlade om en kvinna som talade med djuren … Wow kände jag , det vill jag oxå kunna !

Några år senare var jag uppe i Åre och red islandshästar och jag tyckte kvinnan där pratade med sina hästar … så jag nämnde detta om TV programmet mm

Hon berättade att Samantha kommer till Sverige och håller kurs … Jag fick telefonnummer och anmälde mig direkt !

Det var 1998 som jag gick min första kurs, uppe i Hallen i Jämtland … Vi var 28 st den veckan … Det var fantastiskt !

Det kändes så rätt , det kändes så bra … Samantha var fantastisk , hon älskar alla djuren … Jag minns att jag tänkte : jag vill vara som hon !

Nu har jag pratat med djuren i många år, lärt mig av misstag , om människor och djur , om mig själv och utvecklats ….

Det känns bra … Nu är det ju jag som lär vidare det jag fick lära mig av Samantha en gång …

Nu kan ni få komma och ta del av den fantastiska kunskapen och insikten som det är att tala med djuren …

Kram på er alla … Ps: jag visar den fantastiska filmen med Samantha på mina kurser !

Läs mer på http://www.djurtolk.com

Väl mött hälsar Cj

20131229-090533.jpg

Om Djurtolk

Jag är född 22 augusti 1968. Jag bor i Örebro tillsammans med min sambo Tommy och katten Sigge, som följer med på semester ibland. Jag tycker lika mycket om att rida som att åka motorcykel. Sen brinner min sambo för loppmarknader så det blir några sådana också. Min yrkesbakgrund består till största del av arbetet som föreståndare och restaurangchef hos Partena Cater och personalrestaurangen Emhart Sweden i Örebro, där jag arbetade under åren 1987 till 1998. Jag har även hunnit med att servera på Nobelfesten under fem år. Jag är sedan 1999 även Tupperwarekonsulent. Samtidigt som jag arbetade hårt med annat, växte nyfikenheten på djurtolk till ett stort intresse under en grundkurs med Samantha Khury under 1998. Jag tog även fortsättningskursen inte en utan två gånger, och under den här tiden bestämde jag mig för att det var det här jag ville arbeta med i framtiden.
Detta inlägg publicerades i Historier, Kurs och utbildning och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar